کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

جمعه 19 تیر تا سه شنبه 23 تیر 94 سفر به کیش

1394/5/8 10:01
نویسنده : نیلوفر

عزیزم شما تو این سفر نبودی من و مامان و بابام و یاسمن رفتیم.خیلی خوش گذشت. جات واقعا خالی بود و خدا رو شکر پروازمون هم عالی بود.هواپیماش ماهان بود و خیلی نو و تمیز بود.وقتی رسیدیم اقا میثم(پسر دایی مامانم و پسر دایی بابای شما) اومد دنبالمون.بنده خدا هر روز با ماشینش میومد دنبالمون و میبردمون جاهای مختلف از بازار گرفته تا جاهای تفریحی.ماهم که حسابی از خجالت بازار دراومدیمخجالت.

هر روز صبح تا ظهر تو بازارها میگشتیم.خلاصه سفر خیلی عاااالی بود .راستی سما جون (دختر اقا میثم) که هم سن شماست هم کلی به خوشی های سفرمون اضافه کرد. ما به کنسرت محسن یگانه هم رفتیم. با سما جون توی دریا اب بازی کردیم و خیلی کارهای دیگه که همگی باعث شدند که مسافرتمون خاطره انگیز بشه.

راستی هواشم عالی بودبغل.

ساحل مرجان

این هم ادمکای خمیری که من و سما جون درست کردیم و سما گفت ازشون عکس بگیرمو بهت نشون بدم.

این هم سما گل گلی تو ی ماشین در حال رفتن به رستوران

اینهم سما جون توی رستوران جاتون خالی غذا پیتزا و هات داگ و سیب زمینی

کنسرت محسن یگانه دم در از توی کنسرت عکس ندارم همش فیلمه

سما جون بعد از تموم شدن کنسرت

من و درخت هزار ساله

سمای عزیز بعد از یک شنای حسابی تو دریا درحال شن بازی

اینجا هم با بابام پاراسل سوار شدم

ببخشید عکسا چپه اس اخه حجمشون زیاد بود و از نی نی وبلاگ اپلود نمیشد واسه همین مجبور شدم از یه سایت دیگه اپلودشون کنم.

حالا میرسیم به سوغاتیهای شما:

این تیشرت صورتی تنت

و 4 تا مداد فانتزی که هر تیکه اش جدا میشه (خودتون میدونید از کدوماست)