کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

هلو

یلدات مبارککککککککککککککککککک

1392/7/24 11:28
نویسنده : نیلوفر
271 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اومدم تا خاطره ی شب یلدا سال 1390 (دیشب) رو بنویسم...

دیشب ما رفتیم خونه مامان بزرگم...همه اونجا بودن...خاله - دایی و...

هر کی که میومد با خودش یه عالمه خوراکی می اورد!!!

بنده هم از ترس اینکه شب یلدا مثل شب تولدم زهرم نشه جلوی خودمو گرفتم و زیاد نخوردم!

البته خوردم ها ولی نسبت به اون شب کمتر خوردم!!!نیشخند

محصل

محصل

 

بعدشم که  کیمیا که شروع کرد مجلسو به گرم کردن!

شروع کرد به رقصیدن!!!

!!!Smiley

خلاصه شب خیلی خوبی بودخیال باطل

بغلبه همه خیییییییییییییییییییلی خوش گذشتبغل

این بهترین شب یلدایی بود که من داشتم

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سها
1 دی 90 16:50
سلام عزيزم دخملتون نانازه به ما هم سر بزنيد ... دوست؟

سلام ممنونم.
وبتون باز نمیشه!
نیلوفر گل زندگی
1 دی 90 17:32
سلام خانمی!! یلدات مبارکدیشب خونه ی مامانی خیلی شیطونی کردی بای بای
علي خوشتيپ
1 دی 90 20:20
سلام خاله جون از كليپ من تو وبم ديدن كنيد كدم تو مسابقه 150 هست خوشحال ميشم بهم راي بديد. نحوه راي گيري در دپارتمان مسابقات اومده
جغله کوچولو
4 دی 90 23:56
سلام . وبلاگ خیلی جالبی دارین. تبریک میگم باعث افتخارمه که در لیست دوستان شما من هم باشم. خوشحال میشم به وبلاگم تشریف بیارین www.jegheleh.niniweblog.com موفق و سلامت باشین
ثمين
4 اسفند 90 21:30
سلام
اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید
منتظرتون هستم

سلام
ممنونم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هلو می باشد