کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

هلو

یک شنبه ی خوب

1392/9/8 18:06
نویسنده : نیلوفر
194 بازدید
اشتراک گذاری

امروز شنبه کیمیا اومد خونه ی ما (عمه) البته از شب جمعه اومد و خوابید. ولی شب کلی گریه کرد و گفت دلش برای مامان و باباش تنگ شده و نگذاشت کسی بخوابه و بعد از مدتی خودش راحت خوابید در حالی که ما همه خواب زده شدیم. فردا صبح وقتی من (نیلوفر) از مدرسه برگشتم با هم بازی کردیم و کیمیا برای بچه ی من غذا درست کرد و داد دهنش.بعد هم ناهار خوردیم و من رفتم کلاس زبان و موقعی که مامانم اومد دنبالم دیدم کیمیا هم اومده.بعد با هم رفتیم البسکو تا برای بابای من کادوی تولد بخریم . بعد از خرید کمی بازی کردیم وبراش سی دی گذاشتم.اما از وسطاش ول کرد رفت شام بخوره.مامان باباشم اومدند و  ما نقاشی کشیدیم و با بادکنک بازی کردیم بعد که بابام  اومد بهش هدیه اش رو دادیم و چون کیک نداشتیم شیرینی خوردیم و بازی کردیم بعد ساعت یازده و رب کیمیا با مامان و باباش رفت.

اینم عکسا:

کیمیا

من که از مدرسه برگشتم کیمیا مشغول بازی با اسکندر بود

 

کیمیا

اینجا داره به بچه غذا می ده

کیمیا

اینم یک ژست منحسر به فرد مخصوص وبلاگ

کیمیامدل مو

کیمیا

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هلو می باشد