کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

هلو

ابله مرغون بیماری که همه میگیرن

1393/10/13 17:56
نویسنده : نیلوفر
185 بازدید
اشتراک گذاری

تو خونه نشسته بودیم دیدیم بابای کیمیا پیام داده کیمیا ابله مرغون گرفته.طفلکی اخرین باری که دیده بودمش یعنی همین دیروز 20 اذر با هم قهر بودیم.هر چندد که اخرش اشتی کردیم ولی استفاده از هم نبردیم و با هم بازی نکردیم و مطمئنا اگه این دفعه هم ببینمش نمیتونیم بهم نزدیک بشیم.چون من تا حالا ابله مرغون نگرفته بودم و الانم که فصل امتحاناس.خلاصه یه سری عکس فرستاد باباش.دیدیم عین یک بادکنک با خال خال های صورتیهآرام.

جمعه 28 اذر رفتیم خونه مامانی اش نذری داشتن.اونجا دیدمش خیلی بانمک شده بود.ولی خودش انگاری ناراحت بود.پرسیدم چرا ناراحتی؟گفت چون من ابله قرغون(ابله مرغون)دارم تو باهام بازی نمیکنی.منم براش توضیح دادم که نباید بهش نزدیک بشم چون منم ازش میگیرم و الانم یه چندتا امتحان دارم.خلاصه بعد از قانع کردن این دختر دورادور با هم بازی میکردیم.خلاصه خوب بود.راستی عمو عباس یعنی بابای من و عمو حسن شوهر عمه طیبه 2 شنبه همین هفته از استانبول برگشته بودن با بغلی پر از سوغاتی که امروز به کیمیا و بقیه دادن که عکساش تو پست بعدیه.

امید وارم که هرچه زودتر خانوم خانوما خوب بشه و دونه هاش زیاد اذیت نکنهآرام.

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان آنیسا
2 بهمن 93 14:10
اگه آبلش سنگین بود مامانی میذاشتی تا این آقا کوچولو کنازش بمونه و آبلشو سبک طی کن چون آبله مرغون یک در میون سبک سنگینه
نیلوفر
پاسخ
مرسی خاله خدا رو شکر به خیر گذشت .سبکم بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هلو می باشد