کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

هلو

گنج گمشده

1393/11/24 9:15
نویسنده : نیلوفر
184 بازدید
اشتراک گذاری

یک سری عکس پیدا کردم از کیمیا که به طور کلی فراموششون کرده بودم البته مربوط به اذر سال 92 میشه اما عیبی نداره.خیلی نانازن.اون روزی که این عکسا رو گرفتیم یادمه خونه عمه طیبه بودیم.

حالا عکسا:

ببخشید مجبور شدم عکسا رو این جوری کنم چون معمولیشون حجمش از 200کیلو بایت بیشتر بود و از نی نی وبلاگ اپلود نمیشد و باید از سایتهای دیگه میکردم که به درد نمیخورن و بعد از یه مدتی عکسا باز نمیشن.

 

رفته بودیم تو سایت نی نی وبلاگ

در حال موز خوردن

شطرنج بازی

زیر اپن

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

پریسا
24 بهمن 93 11:42
خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه ان شاالله میشه لطفا راهنماییم کنین؟ با اینکه مدت هاست اسم برای نی نی انتخاب کردم و همه میدونن تازه الان دارن بهم میگن به اسم خودت نمیاد مردد شدم
نیلوفر
پاسخ
عزیزم اسم نی نی نازتون چیه؟ولی به نظر من هر چی هست بذارید باشه الان اسم منم به مامانم نمیاد.بچه باید اسمش به خواهر برادرهاش بیاد نه مادرش عزیزم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هلو می باشد