کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

هلو

25 اردیبهشت ...یک روز مثل بهشت

1394/2/29 17:08
نویسنده : نیلوفر
197 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من ازمون تیزهوشان داشتم.الان کلاس ششمم و برای ورودی هفتم بود این ازمون.البته من هدف اصلیم مدرسه نمونه دولتی هست و تیزهوشان رو فقط برای محک زدن خودم  شرکت کردم.خلاصه بعد از ازمون رفتیم ویلامون و کمی بعد هم مامانی و عمه طیبه و اما شما اومدید.امروز هوا عااااااااااااالیه افتابی و نسیم هم می وزه.مامانی ناهار یک اش خوشمزه پخت.کلا مامانی در پختن اش خبره اس.

بعد از غذا با هم بازی کردیم تو حیاط و کنار گلا عکس گرفتیم ولی یکذره گرم شد هوا.

یکی از گلای باغچه

بعد باهم رفتیم روی تخت دراز کشیدیم و پو بازی کردیم.وبعد از اون من خوابم برد و یک خواب دلچسب کردم.وقتی بیدار شدم باز هم با هم بازی کردیم.و خواستیم توت فرنگی هایی رو که کاشتیم رو بکنیم ولی غافل از این که بقیه قبلا کنده بودند و کلکشو کنده بودند.

البالوها

البالو گردو شلیل گوجه فرنگی خیار و سبزی هم کاشتیم که دراومدند.خلاصه بعد از کلی جنب و جوش گرمم شد و هوس بستنی کردم .یهو در فریزر رو باز کردم و 2 تا بستنی شکلاتی دیدم!بعد هم با هم خوردیم اونها رو و به مامانت و عمه طیبه و یاسمن هم رسید!بس که بابرکت بودند.بعد صندلی گذاشتیم کنار باغچه و چای خوردیم.بعد هم شما گفتی ما هم میخوایم ویلا بخریم برم به بابام بگم یکم از سهام هامون رو بفروشه و ماهم ویلا بخریم.

بعدش دوباره رفتیم جای گلا و کلی عکس گرفتیم .

بعدش رفتیم تو و بابات برگشت و به مناسبت برد پرسپولیس کلی چیپس و بستنی و اینطور چیزا خریده بود و ماهم دومین بستنی روزمون رو هم خوردیم.

بعد از خوردن رفتیم تو حیاط نشستیم و با گوشیت پو بازی کردیم و طناب باری کردیم و کلی به خاطاتی که عمه طیبه از بچگی هاش تعریف میکرد خندیدیم.خلاصه که عالی بود.حدود ساعت 10 و نیم 11 بود که بارون بارید به مدت 5 دقیقه و بعد قطع شد بعد دوباره بارید و قطع شد خلاصه هی قطع و وصل میشد مثل برق . تا ساعت 12 و نیم همینطوری هی قطع و وصل میشد بعدش رو خبر ندارم چون من خوابیدم و مهمونا هم رفتند.ولی هوا درست مثل بهشت بود بااینکه داشتم از خستگی پس میوفتادم ولی دوست نداشتم برم تو چون هوا خیلی عااااااالی و بهاری بود جاتون خالیآرام.

42.gif                      42.gif

پسندها (1)

نظرات (4)

ĸoѕαr
31 اردیبهشت 94 9:43
خانومی من لینکت کردم با نام کیمیا خوشحال میشم منو هم لینک کنی..
ĸoѕαr
3 خرداد 94 8:43
سلام خاله جون.خوبید؟؟؟؟ یه خواهش ازتون دارم میشه کد 8روبه سامانه 1000891010 بفرستید.ممنون میشم یه دنیا
مامان فاطمه
6 خرداد 94 16:48
سلام دوست عزیزم.اگه مایلید در جشنواره نی نی و طبیعت رای بدید.پس لطفا کد 94 و 93 رو فراموش نکنید...
نیلوفر
پاسخ
حتما
مریم(مامان ثنا جون)
6 خرداد 94 16:52
سلااااااااااااام عزیزم.هنوز تو جشنواره ی نی نی و طبیعت رای ندادید.... پس عجله کنید و گوشی تون رو بردارین و یه رای سرنوشت ساز به دخترم بدین. فقط کافیه کد 52 رو به 1000891010 بفرستید. خرجش یه 20 تا تک تومنیه!!!!!!!!ولی یاری میکنه تا ما برنده بشیم. خسییییییییییییس نباشید دیگه!!!!!!! تنبلی هم نکنید ..........برای دیدن عکسا یه سر به وبلاگم بزنید لطفا!!!!!!!!!!!!ممنونم.. سلام نیلوفر جون عکسهاتون خیلی زیبا بود همیشه به گردش و خوش گذرونی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هلو می باشد