کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

هلو

اینروزا

1394/4/11 9:53
نویسنده : نیلوفر
290 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی از مسافرت برگشتید مشغول جمع و جور کردن دور و بر و باز کردن چمدونا هستید.دیشبم یعنی 1 تیر اومدی خونه ما و شبم موندی.کلی رقصیدی با تلوزیون و بعد هم کنار هم خوابیدیم.صبح با هم صبحونه خوردیم و منم با بابام رفتم مدرسه ام تا پرونده ام رو بگیرم و برای سال دیگه مدرسه جدیدم ثبت نام کنم(امسال میرم هفتم)

راستی من مدرسه تیزهوشان قبول شدم!هوراااآرام

خلاصه وقتی برگشتم کلی باهم بازی کردیم و برات کتابهای ترسناکخوندم و بعدشم ناهار.

راستی این باباسفنجی رو باهم درست کردیم الانم گذاشتیم خشک بشه

عشق کتاب ترسناکی

موقع ناهار کلی زیتون خوردی

این نمونه اصلی:

و این چیزی بود که شما کشیدی:

اینجا هم داری تابلو روبروت رو میکشی (تابلو کار عمه ملیحه اس)

این نقاشی روهم خودت کشیدی البته با یک ذره کمک من مثلا انتخاب قلم و رنگ با من بود

اسمت هم پایینش امضا کردی

عصر هم رفتیم خونه مامانی و تا شب موندیم و بعد از اونم رفتی خونه خودتون.

خلاصه اینروزا اتفاق خاصی نیافتاده و فعلا سرگرم ثبت نام برای کلاس اولت هستی.خلاصه همه چیز ارومهآرام

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هلو می باشد