کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

هلو

آثار هنری پیکاسو کوچولو

1394/5/28 9:56
نویسنده : نیلوفر
358 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسلم گفته بودم که تو پست بعد نقاشی های خوشگلت رو میذارم تا اگه یکوقت دفتر نقاشیت پاره شد یا هر چیز دیگه نقاشی های ارزشمندت گم نشن.واقعا وقتی داشتی نقاشیاتو نشونم میدادی دهنم 1 متر باز شده بود از تعجب البته  منم نقاشیم خیلی خوب بود وقتی بچه بودم و الانم خوبه ولی نقاشیات نسبت به چند ماه پیش پیشرفت کرده بود و واقعا ناز هستن و البته خلاقانه.

مثل اینکه استعداد نقاشی نسل به نسل ارث رسیده به ما چون نقاشی های مامانم و بابای تو هم خیلی خوبن.البته همش همینا نیستن اینا از نصف نقاشیهات هم کمترند اما حافظه گوشیم پر بود و فقط از  همینا تونستم عکس بگیرممحبت

جون من بدن اون مرد رو نگاه کنید خخخخخخخخ

انگری بردز

این هم یک داستان تصویری که به ترتیب شماره داره

1-اون مرغه تخم گذاشته.(بالا سمت راست)

2- تخم هاشو گذاشته تو یخچال که فاسد نشه(بالا سمت چپ)

3-رفته والیبال بازی کرده

4-بعد هم رفته بسکتبال بازی کرده (کلا مرغ اسپرتی هست)یکهو دیده جوجه هاش از تخم دراومدندبوس

یاد خودم افتادم چون منم تا وقتی که مدرسه  نمیرفتم و میخواستم قصه بنویسم قصه هامو نقاشی میکردم تا حالا هم کلی از این قصه های تصویری با موضوعات مختلف از 4-5 سالگیم دارم.

3.gif           1.gif         3.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هلو می باشد