کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

هلو

16 و 17 مرداد

1394/5/27 11:01
نویسنده : نیلوفر
238 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امروز شما مامانی و یکی از دختر عمه من اومده بودید ویلامون واسه ناهار و بعد از ناهار با ریحانه جون دختر دختر عمه من که یکسال ازت بزرگتره بازی کردی تو حیاط و بعد پو بازی کردید خلاصه حسابی عمل تخلیه انرژی صورت گرفت.

داری ازم عکس میگیری

امروز بادهم زیاد میومد

بعدش هم طبقه بالا که یکسری کارای برقکاری بود و خاک و گچ ریخته بود رو دسته جمعی تمیز کردیم و یک تیکه از زمین هم شما با اصرار و خواهش تمیز کردی دخمل کوچولوی زحمتکش

بعدش هم برای رفع خستگی با اهنگ تکون بده ارش رقصیدی

ضب هم من با شما اومدم خونتون و شب موندم و کلی برات قصه گفتم و نقاشیاتو نشونم دادی که دهنم باز مونده بود از بس که قشنگ بودند و حتما تو پست بعدی میذارموشون.

 

صبح با هم شطرنج بازی کردیم

بعد از ناهار شما منو رسوندید کلاس زبان

تو کوچه تون

تو ماشین تو راه کلاس زبانم

خلاصه خیلی خوش گذشت هم به من و هم به تو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هلو می باشد